دانش بنيان صنعتي دانش بنيان صنعتي .

دانش بنيان صنعتي

بايگاني ديجيتال تصاوير و لسناد

اصول اسكن تصاوير

اسكن و بايگاني اسناد و مدارك جهت ايجاد يك آرشيو ديجيتال يا ميكروفيلم داراي فوايد و اثرات بسيار زيادي است كه در مطالب پيشين وب سايت به بررسي تمامي اين فوايد پرداخته ايم. همچنين ياد آور شديم كه بايگاني اسناد براي تمامي دفاتر حقوقي، پزشكي، ادارت و شركت هاي خصوصي و دلوت انجام ميگيرد. اما گاه در ميان اين اساد و مدارك تصاوير وجود دارند كه به همراه پروند بايد در بايگاني مربوط ذخيره شوند.

از اين رو بسياري از افراد بر اين باورند كه استفاده از نرم افزار هاي اسكن و بايگاني ديجيتال مي تواند به اين تصاوير آسيب وارد كرده و يا مانع از ايجاد آرشيوي دقيق و  مناسب شود.

اما شركت آسان بايگان پارسي يه عنوان برترين شركت ارائه دهنده خدمات اسكن اسناد و تصاوير، داراي تاييديه از ديوان محاسبات كشوري به مخاطبان خود اين نويد را مي دهد كه استفاده از نرم افزار هاي بروز و ناسب براي اسكن تصاوير اين امكان را فراهم كرده است تا تصاوير موجود در پرونده هاي حقوقي، پزشكي، اداري و شركتي به خوبي در بايگاني هاي ديجيتال ذخيره شده و از كيفيت آن ها كاسته نشود.

در آسان بايگان پارسي با خدمات بسيار متنوعي همراه شما خواهيم بود.

  • اسكن اسناد و مدارك
  • اسكن عكس و تصوير
  • بايگاني ديجيتال
  • بايگاني ميكروفيلم

اسكن تصاوير

ظهور دائمي اسناد

اسناد و مدارك سازمان ها و ادارات داراي اولويت بندي ها و درجه بندي اهميت بوده و همواره نگه داري و دسترسي به آنها امري دشوار طلقي مي شده است. از اين رو ظهور دائمي اسناد و استفاده از نرم افزار هاي اسناد و مدارك امكاني را فراهم كرده است كه اين اوليت بندي به خوبي رعايت شده و افراد با محدوديت هاي دسترسي به اين مدارك امكان استفاده از سيستم هاي آرشيوي را دارا  باشند.

ظهور دائمي اسناد به كاربران و مديران عامل اين امكان را مي دهد تا با ايجاد دسترسي هاي محدود و ذخيره سازي اسناد و دارك خود در محيطي امن از آنها با خوبي مراقبت كنند. بايد اين نكته را نيز به خاطر داشت كه استفاده از سيستم هاي مديريت داراي آموزش هايي است كه تكنسين هاي شركت آسان بايگان پارسي در هنگام نصب به كاربران و مديران عامل آموزش خواهند داد.


برچسب: ظهور دائمي اسناد، اسكن تصاوير، اسكن اسناد و مدارك، نرم افزار آرشيو اسناد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۵۹:۲۵ توسط:شبكه دانش بنيان ايران موضوع: