دانش بنيان صنعتي دانش بنيان صنعتي .

دانش بنيان صنعتي

همه چيز در رابطه با اسكن اطلاعات

اسكن اسناد

اسناد و مدارك هر شركت و اداره اي يكي از مهم ترين دغدغه هاي مديران عامل و سرپرست هاي شركت هاي خصوصي و دولتي است. از سوي ديگر دسترسي و بايگاني اين اوراق، يكي از مشكلات و مسائلي بوده كه همواره سرعت و روند كار را براي اربابان رجوع دچار مشكل كرده است. از همين رو بايد به دنبال شيوه اي براي رفع اين دغدغه ها بود. اسكن اسناد و مدارك يكي از بهترين شيوه ها و روش ها براي رفع اين مشكل خواهد بود.

 

اسكن اسناد و اوراق

ديجيتال سازي اسناد و اوراق به افراد اين امكان را به افراد مي دهد تا از مزاياي بي شماري بهره مند شوند. از مهمترين فوايد اين امر مي توان به اين موضوع اشاره كرد كه از امنيت و سلامت اسناد و مدارك مي توان اطمينان حاصل كرد. از سوي ديگر به ارمندان و افراد شاغل اين امكان را مي دهد تا در سريع ترين زمان و تنها با جستجوي بخش كوتاهي از اسناد مد نظر آنرا در دسترس خود داشته باشند. از طرفي اسكن اسناد و اوراق به افراد كمك ميكند تا در فضاي ابري و يا قطعات الكترونيكي بسيار كوچك، بخش بسيار بزرگي از اطلاعات خود را ذخيره كنند كه همين موضوع نشان از امنيت و صرفه جويي در هزينه هاي نگهداري خواهد داشت.

 

اسكن مدارك

اسكن و ديجيتال سازي اوراق و مدارك صرفا شامل شركت ها و ادارت دولتي و خصوصي نخواهد بود. اين موضوع بيان گر اين امر است كه موسسات آموزشي، مطب ها و بخش هاي درماني، بانك ها و موسسات مالي نيز مي توانند با بهره گيري از شيوه هاي اسكن مدارك مي توانند به فوايد و مزاياي بي شمار اين سيستم ها دست يابند. از سوي ديگر اسكن و ديجيتال سازي اسناد پزشكي، مالي و اداري به افراد اين امكان را مي دهد تا ادارات و بخش هاي درماني ديگر نيز تنها با چند كليك ساده به نامه، تصاوير، فيلم ها و اسناد و مدارك بيمار و يا شخص مراجعه كننده دست پيدا كنند.

از سوي ديگر و حسب به دستور ديوان محاسبات كشوري، تمامي مراكز دولتي، نيمه دولتي و خصوصي موظف خواهند بود كه در اصرع وقت، نسبت به ديجيتال سازي و تبديل داده ها و اسناد و مدارك خود به ميكروفيلم ها اقدام كرده و آنرا به مراجع ذي ربط ارائه دهند. از اين رو شركت آسان بايگان پارسي به عنوان بزرگترين و برترين شركت ارائه دهنده خدمات اسكن و ديجيتال سازي اسناد و مدارك افتخار دارد با در اختيار داشتن برترين كادر كشوري جهت ايجاد بايگاني هاي ديجيتال به مراكز دولتي، نيمه دولتي و خصوصي به مديران عامل و صاحبان كسب و كار كمك كند.


برچسب: اسكن اسناد، اسكن اسناد و مدارك، بايگاني ديجيتال، مديريت اسناد و مدارك، شركت اسكن مدارك،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۱:۵۸ توسط:شبكه دانش بنيان ايران موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :